Понеділок, 18.12.2017, 17:45

 СТАТТІ ДЛЯ БАТЬКІВ

Меню сайту
Цікавинки сайту
Форма входу
Пошук
Друзі сайту



Статистика
Головна » Статті » Рекомендовані завдання

Рекомендовані завдання


Гра «Перегни жабок»

Мета: розвиток дрібної моторики, закріплення правильної вимови заданого приголосного звуку у складах з голосними звуками, розвиток фонематичного слуху та уваги.

Обладнання: фігурки жабок (кіндери), полотна з круговими доріжками (Додаток 2).

Інструкція: вести жабку по доріжці, вимовляючи заданий склад. Слідкувати за правильною вимовою складу.

 

Гра «Повтори потрібне слово»

Мета: розвиток фонематичного слуху та уваги, закріплення правильної вимови заданого звуку.

Інструкція: логопед називає різноманітні слова. Коли дитина почує слово із заданим звуком, то повинна його повторити. Необхідно слідкувати за правильною вимовою слова дитиною.

 

Гра «Зміни речення»

Мета: розвиток зв’язного мовлення, правильного узгодження слів у реченні, пам’яті.

Інструкція: логопед називає речення. Дитина повинна повторити це саме речення, але змінити у ньому займенник на запропонований йому логопедом.

Наприклад, «Я малюю малюнок» - «Ти малюєш малюнок» і т.д.

Я – ти, ми, ви, він, вона, вони. У мене – у нього, у неї, у них, у нас, у вас, у тебе.

 

Гра «Скажеш ти обов’язково чітко й гарно кожне слово»

Мета: розвиток зв’язного мовлення, автоматизація заданих звуків у мовленні дитини.

Обладнання: сюжетні малюнки (Додаток 3).

Інструкція: працюючи з картками, слід:

1.  Запропонувати дитині уважно розглянути малюнок, відповісти на запитання, використовуючи поданий лексичний матеріал, а потім розповісти з допомогою дорослого або самостійно, що зображено на малюнку.

2.  Прочитати вірш виразно, виділяючи інтонаційно слова із проблемним звуком. Знайти до цих слів відповідні малюнки.

3.  Повторити з дитиною окремі рядки, потім вірш, промовляючи текст із різною силою голосу (пошепки, голосніше та інтонацією) і різним темпом. Можна проспівати рядки віршів на будь-яку мелодію.

Запропонувати дитині визначити, про що розповідається у вірші, самостійно чи з допомогою дорослого відповісти на запитання за змістом та малюнками. Вчити дитину відповідати на запитання повним реченням, чітко вимовляючи закріплюваний звук. Вивчити вірш на пам’ять.
Категорія: Рекомендовані завдання | Додав: anja (17.01.2014)
Переглядів: 294 | Рейтинг: 0.0/0